Tuesday, January 28, 2014

Hasya 7 Tahun.. (19 Januari 2014)

Assalamualaikum.

Nampaknya saya semakin tidak produktif di dunia blog. Ini semua gara-gara saya tidak mencuba menu-menu baru. Akhir-akhir ini saya cuma masak menu-menu mudah (sup, kari, sardin huh...) atau pun makan di luar sahaja. Tahun 2014 ini nampaknya menjadi tahun yang sibuk dan meletihkan. 

Kadang-kadang, ada juga saya terfikir untuk menulis tentang perkara-perkara lain. Tapi ada sesetengah perkara mungkin sensitif, mungkin berbaur rasis, mungkin terlalu politik... Justeru, niat tersebut saya matikan sahaja. 

Makanya pula, tidak adil bagi Cik Hasya Irdina. Sebabnya, saya tidak menulis entry khas buat Hasya. Tidak ada entry masuk sekolah (darjah 1) dan tidak ada juga entry sambutan Hari Jadi ke-7. 

Makanya lagi, sebagai kenang-kenangan, saya gigihkan jari-jemari saya yang letih ini untuk menulis sedikit untuk my lovely daughter Hasya.

Happy Birthday Hasya!!



Maafnya dear, entry ni dah terlewat 9 hari. Yang pasti, anak Mama dah semakin besar. Dah 7 tahun pun. 



Semoga terus cemerlang dan berjaya dalam hidup.

All the best:) 

2 comments:

Unknown said...

salam kenal..singgah sini follow sekali line#272..

keep in touch :)

weezana said...

wassalam.. salam kenal roha.. saya pun dah follow blog roha:)